Kau dan aku, Siapa kita?













                                        BAB 4

Tengku Zarif menuju ke lokasi yang di tunjukan oleh Syahir,mereka menuju ke rumah makwe Tengku Zarif mereka ingin menerangkan pekara yang sebenar tentang masege di dalam fb itu,Demi Allah massage itu bukan dia yang buat,seseorang hamba allah telah membuka fb nya dan membuat measege sebegitu ,sesunguhnya,memang dia tak suka pada kekeasihnya itu,tetapi dia tetap mempunyai perasaan hormat,dia dan kekasihnyaitu disuruh bersama atas kehendak keluarga.



Sampai saja dirumah kekasihnya itu,Tengku Zarif terus masuk ke dalam tanpa pamitan,sememangnya,security guards di situ suda tau tentang hubungan Tengku Zarif,selepas mereka menyelesaikan segala masalah yang berlaku itu,Tengku Zarif diminta untuk tidak datang ke situ lagi kerana kekeasih nya sudah memutuskan hubugan merka,Yahoo!dengan happy nya,Tengku Zarif melangkah keluar,"aku nak cakap trimas  sangat sangat kat orang yang bukak fb aku tuh!sekarang tak de la hari sabtu ahad kene dudok kat shopping complex jea,sampai pakcik guards shopping complex tuh pun kenal mereka. "desis Tengku Zarif.

Selepas itu mereka terus menuju ke sekolah kerana ada hal yang perlu di uruskan,selepas hal itu siap,mereka akan menuju kelas untuk berlajar,huh senangnya hidup!ketika mereka pergi ke bilik guru,Tengku Zarif terlanggar seseorang,hah!sapa lagi Tengku Qarlish la,habis bersepah semua kertas kertas yang dipegangTengku Qarlish"haisyh,tak de muka laen ke yang nak langgar aku?alih alih kau,kau ni tak reti berjalan ke ha?ke baru nak belajar jalan?tak cukup cukup agy ke mende yang aku buat kat kau!"jerit Tengku Qarlish.

Tengku Zarif tergamam,mende yang dibuat?menda apa?chop chop,pasal fb aku ke?tapi macam mane dia tahu password aku?"Tengku Zarif sambil berperang dengan perasaan nya sendiri."Menda ape kau buat?"kata Tengku Zarif,tersentak Tengku Qarlish,alamak aku dah terlepas cakap!pucat saja wajah Tengku Qarlish,cuba ditoreh pasti tak keluar darah,melihat akan perubahan rupa Tengku Qarlish itu,Tengku Zarif dapat menangkap!hah!kau buka fb aku erh?!ujar Tengku Zarif,sementara itu,Tengku Qarlish pula,seperti hantu kene buasir,dengan wajah nye yang pucat lagi lah sebijik!

"Terima kasih"kata Tengku Zarif,pelik Tengku Qarlish apabila Tengku Zarif mengucapkan terima kasih,"pelik betul mamat ni,aku ingat an dia nak marah aku,rupanya nak cakap terima kasih je,demam je ape?gumam Tengku Qarlis,"Ehem,aku dengar"kata Tengku Zarif.Tengku Zarif berlalu dengan senyuman yang mengoda,eee,,,goda la sangat,ape dia fakir aku jenis perempaun yang selalu dia jumpa ke ape"kata tengku Qarlish,selepas itu,dia juga ber lau ke kelas.

"Zar tak kan kau nak lepaskan je perempuan tuh,senang senang dia bukak fb kau,rosakkan hubungan kau,pastu kau cakap terima kasih je?"kata Syahir dengan nada mengapi apikan Tengku Zarif."kau jangan risau la,banyak makna disebalik terima kasih aku,kau tengok jela apa aku akan buat esok"ujar Tengku Zarif.

"wey korang nak tau tak,aku rase an Tengku Zarif tuh kene rasuk ngan hantu Terima kasih la,korang nak tau,tadi an dia boleh cakap terima kasih je lepas dia tau apa yang aku buat kat dia,siap bagi senyuman mengoda lagi,tapi aku tak hadap pun senyuman dia tuh,"kata Tengku Qarlish dengan nada yang angkuh."hah?!bila?kau buat hal sendiri je an,tak ajak aku un"kata Mia."Mangkuk Rumah kau la!aku bukan ta nak ajak kau,tapi setiap kali aku cari kau je,kau berkepit jer dengan si Syahir tuh,pastu kau cakap aku tak ajak,"marah Tengku Qarlish apabila dikata sebegitu,sememangnya dia cukup pantang jika orang meletakkan kesalahan atas bahunya,kalau letak pingat darjat tak pe la jugak,desis Tengku Qarlish.Selang beberapa minit mereka berdiam diri,Tengku Zarif masuk ke kelas 5  Magika dengan 2 orang sahabat baiknya itu,huh baikla sangat.dia melemparkan senyuman sinis kepada Tengku Qarlish,melihat senyuman itu Tengku Qarlish dapat mengagak bahwa Tengku Zarif sudah ingin menganakannya.

SHINCAN SUKA ACTION KAMEN SUDAH BACA SILA KOMEN

No comments: