wahh,tak sabarnyeee




holla!assalamualaikum!tak jawab salam dose,mati seksa,masuk api neraka,haha,macam macam lah aku ni,nak tau tak kenape kite buat tajuk tak sabar nyee,sebenarnye kan,kite tak sabar nak tunggu tahun depan *tahun ni pon tak abis lagi*,sebenarnye kan,ayah kite cakap tahun depan ayah kite nak belikan moto untuk kite,sebab tuh excited terlebih time buat post ni,ayah kite cakap kan,nak beli moto lagenda 115z,moto cantek lah jugak,tambah tambah lagi bile tengok lampu belakang diemacam bentuk arrow~ayah kite cakap sebab nak beli moto ni,sebab rupe die ade macam moto lc135,tp lc punye sisi die tinggi ,moto lc tuh ayah aku pun ye,moto lamer die abang aku dapat,moto lamer die,honda ex5,kalau aku ambik moto ex5 aku tak kan dapat moto lagenda so,aku beralah dulu lah dengan abang aku.ok fullstop!good bye~



SHINCAN SUKA ACTION KAMEN SUDAH BACA SILA KOMEN

No comments: