S@yAnG kAmU sEmUa!!




Huhu sdar ta sedar tahun 2011 da nak abis..humm..sad sad..haha tapi best klaz tahun nie 1 tekun..huhu..time mule mule msok klaz uh sume malu malu taik ayam nk bertego sape..hahax ta ley bla er! kat klaz uh best friends aku mira,iklil,rose,mimi,wani.haha 4 org nie la selalu aku hang out..macam mimi time mule mule msok aku ta rapat ngan diew...pastu sejak diew gado ngan "org sebelah die" die rapat ngan aku..mcm mira lak aku slalu kaco die kat fb kalo aku ta kaco die, die yg kaco aku balek..tp skang aku ngan die mcm ta rapat sgt sbb aku (ter)bace chat die ngan sorang hanto klaz bijaksane..mmg aku panasar an..iklil lak bdk dok blakang aku..hmmmm....dak laki nk cite ke x??hmm cite je laa...dak laki klaz nie cam sengal skit(bak kate mira n cekgu nadia)..tambah tambah agy dak laki yang prangai mcm antoo..haha..relax yea ...syamil..mmg x ley bla btol bdk nie..suke kat mira tp suke bg duit kat aku..plik plik..ary tuh raye dea bg duit nraye pastu time periksa akhir tahun ary tuh die bg aku duit agy time exam..banyak btol duit dea nie....haha..faris..haha..jejaka pujaan iklil tuh..hahax..tp ksiann faris ta suke iklil die suke ----..hahaha..ksian ksian ..nabil a.k.a lalat..hahax die nie aku tak taw laa..ary tuh aku tgok muke die aku gelak(ta henti henti lak tuh)..aku un ta taw nape aku gelak..sampai rasmira ngan topek un pelik...(dorang kate aku gile)..tp serius aku cakap time tuh muke die klakar....cekgu nadia..guru klaz aku..huhuhu..time mule skola aku tak biase cakap ngan die..pastu bile aku slalu hang ngan rose aku terbiase lak..mane tak nyew..kalo rose nmpak cekgu jea die kaco..huhu...baybie...hmm aku ta rapat sgt ngan die..tp aku kwn ngan die laa..kdg kdg rajin gak aku tego die dlm klaz kdg kdg die malukan aku dlm klaz(hampeh!)kalo ta tego dlm klaz..tego kat fb.haha..hah!aku nak cite psl sorang bdk nie..hafiez..dulu time aku frenz ngan die kat fb an..kalo aku ade ejek die ape ape jea..die ugot nak tkar passowrd aku..pastu kalo die on slalu gak bile aku tanye"ko bwat pe?" pastu die jawab"maen sdo" tuh je la jawapan die slalu sgt maen sdo...hmm..masturina!die nie kdg kdg mood ok kdg kdg ta aku pon plik die ngan kembar sebelah die samer jea..prangai ta tentu mase..tp kalo die mara aku pon cuak..kalo mood ok..sume mende jd ok..die rmai peminat maa...mane orgg nyaa cantekk haha..dalam klaz jea bape org da suke die..kat fb lagi..haiyoo..k la..nk share gmbr..sharing is caring!!hahax
nie gambar klaz..nie gmbar skema..hahax

nie gambar freestyle
 freestyle jgak!




SHINCAN SUKA ACTION KAMEN SUDAH BACA SILA KOMEN

No comments: