EvErY dAy I sHoCk!







Oh my god!!wahh!!kaget banget deh tgok result peksa..wuhuu tapi turun ar daripada ujian mule mule tahun dulu...time tuh dapat no 7 pastuh yg time akhir tahun nie..hmmm..aarhh x pe la asalkan no aku tuh top 10..wuhuuutapi yang aku tak percaye amira punyew result arh dapat no 4..time mule peksa awl tahun aku lagitinggi mark daripade dia punyew....maybe tahun depan die tak satu kelas ngan aku lagi kot..maybe iklil yang satu kelas ngan aku sbb iklil no 8..nah aku tunjuk result aku..yang atas nie result aku..yang bawah tuh result mira..
  

 Bilangan Mata Pelajaran Daftar:8Jumlah Markah:479
 Kedudukan Dalam Kelas:9 / 41
 Kedudukan Dalam Tingkatan:121 / 406Peratus:59.88
 Kehadiran:193 / 198 HariGred Purata Pelajar:2.75
 Pencapaian Gred Keseluruhan:3[B] 4[C] 1[D]Keputusan:LULUS








 Bilangan Mata Pelajaran Daftar:8Jumlah Markah:498
 Kedudukan Dalam Kelas:4 / 41
 Kedudukan Dalam Tingkatan:103 / 406Peratus:62.25
 Kehadiran:196 / 198 HariGred Purata Pelajar:2.63
 Pencapaian Gred Keseluruhan:4[B] 3[C] 1[D]Keputusan:LULUS


P/s:aku saje amik bahagian bawah jea ,,,aku x nk amik bahagian atas
N..kiteorang lulus

SHINCAN SUKA ACTION KAMEN SUDAH BACA SILA KOMEN

No comments: