HARI JADI AKU YANG KE-13


 salam..aku nak cite kat korang pasal hary jadi aku yang ke 13..hari jadi aku hari jumaat 9 september 2011..tarikh hari jadi aku 9 september 1998.,.time ary jumaat tuh..mende pertame aku bwat pagi - pagi agy aku da bukak fb..aku tengok rmai gile wish.tambah tambah agy dak dak kelas 1 tekun..aku boleh cakap thanks je la kat dorang..kat sekolah lak dtg dtg je..rmai kwn kwn wish..aku ta potong kek ary jumaat..time ary sabtu ayah aku buat nasi minyak bagi kat jiran jiran  sempena befday aku..time ary sabtu tuh kek da bli..coklat+blueberry kat tengah die ade cerry ...aku potong kek hari ahad sebab aku tunggu kakak kedua aku balik..da la malas na cakap banyak banyak..nah aku tunjuk kek befday aku..jangan jelez..hahah x dew makner nye kan korang na jeles ..korang punye msti agy punyeHOT dari aku..








SHINCAN SUKA ACTION KAMEN SUDAH BACA SILA KOMEN

No comments: